Yoho, semester och så skönt under fötterna

Efter en dryg vecka i OS-staden landade jag hemma igen sent i fredags kväll. Efter en fullspäckad lördag, med full packning, släp, ny soffa och flera sängar så for vi upp till vårt nyainköpta (tror jag att jag fortfarande kan säga) fritidshus.Vi har haft underbar hjälp i veckan när vi inte varit där, så när vi kom fram och tittade in genom dörren så var det helt nylagda golv i hela huset! Vilken dröm att få sätta fötterna på det ljusa fina golvet istället för de gräsliga 70-tals mattorna i brunt, blått och orange som var innan! Yoho, och till råga på allt så börjar min semester nu!
Foto: Emmelie

Kommentarer
Postat av: Ericq

Hej! Tack för en bra blogg! Vilket fint golv. Vad heter det och var har du köpt det? Med vänliga hälsningar Erica

2012-08-12 @ 13:09:07
Postat av: Ericq

Hej! Tack för en bra blogg! Vilket fint golv. Vad heter det och var har du köpt det? Med vänliga hälsningar Erica

2012-08-12 @ 13:09:07
Postat av: Susanne

Härligt! Hoppas du får en kanonfin semester!

2012-08-12 @ 13:18:34
URL: http://inredningsbloggen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin