Tillsammans med Lisa Bengtsson

Dagarna har bara rusat iväg och jag har känt att jag inte helt har hunnit med min bildbank från Formex. Därför kommer jag göra ett sista ryck och ge er lite mer inspiration. Tycker det är synd att jag sitter på så många trevliga bilder som jag annars inte får dela med mig av!
Hos svenska textilföretaget Mairo sprudlade det av färg och härliga tyger och självklart var även en hel del av Lisa Bengtssons härliga tyger exponerade i montern.
Foto: Emmelie
Lisas mönster Tillsammans har tagits fram tillsammans med Mairo 2011. Mönstret finns i två färger, en lite guld/gul och en blå. Men, mönstret i sig finns i en mängd olika produkter, i allt från porslin till tyg och tapet!
Foto: Emmelie

Kommentarer
Postat av: Katarina

Längtar efter nytt! Detta är underbart :)

2011-09-09 @ 12:55:18
URL: http://brakatarina.se
Postat av: Dessi - Home and desire

Så läckert!

2011-09-10 @ 15:53:15
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin