Mysig söndagseftermiddag

Jag vet att många verkligen ogillar söndagar, egentligen för att det snart är en ny vecka och många dagar kvar till nästa helg. Jag har dock alltid älskat söndagar. Tycker söndagar ofta är lite skönt slappa. Idag har vi kanske inte haft en slapp söndag, men nu så här strax efter fem är brasan tänd i vardagrummet, min kära står och gör trattkantarellsoppa och jag ska sysselsätta mig med att rama in en nyinköpt plansch från Therese Sennerholt! Planschen är en av de nysläppta illustratiorna från Therese. Bara för någon vecka sedan kom flera nyheter och tar ni en liten kik på hennes hemsida så ser ni att det inte enbart är nya, fina illustrationer utan också nya, väldigt snyggt stylade miljöer!

Foto: Emmelie

Kommentarer
Postat av: Lousie

härligt. :) brasan är även underbar en lördagskväll. :) hopaps städdagen gick finfint!

kram kram!

2011-10-10 @ 08:59:52
Postat av: Lousie

härligt. :) brasan är även underbar en lördagskväll. :) hopaps städdagen gick finfint!

kram kram!

2011-10-10 @ 09:00:02
Postat av: Hanna - Whiterainbow

I love them(söndagar) eller egentligen alla dagar. Jag gör det bästa av varje dag :) Ska man gräva ner sig för att en ny vecka börjar? nej nej de är ju spänning ;) Kram

2011-10-10 @ 16:45:20
URL: http://whiterainbow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin