Halloween tips

Jag har fått en del frågor om jag kan tipsa om mat och aktiviteter till Halloween. Det finns flera bra sidor på nätet som har jätte bra tips om Halloween, så jag tänkte att jag helt enkelt gör en liten länksamling. Eftersom Halloween är så stort i USA, så är många sidor på engelska, men jag har även försökt att nosa fram några svenska. Jag måste också be er att ta en titt här hos Sylvie som har lagt ut massa bilder från sitt Halloweenparty som hon planerade i flera månader.

SVENSKA
Mängder av Halloween-tips om allt från tips om dekorationer, till recept och skämt htitar du på just sidan Halloween tips.
Hos sidan Spel och Pyssel hittar du bland annat ett skelett att skriva ut, enkla tips till ansiktsmålning och flera recept.
Ung fakta bjuder på massa olika pysseltips inför Halloween.

UTLÄNDSKA
Mängder av tips på utklädnad och massa med pysseltips hittar du hos Kaboose.
Disneys sida Family Fun har många roliga och relativt enkla pyssel tips.
Allcrafts.net bjuder på ja, enormt många tips. Det är allt från ballongspindlar till mini pumpor av äggkartong och flera recept.
BHG.com bjuder som alltid på en mängd bra tips.
Drottning av pyssel, Martha Stewart har också en mängd roliga och bra tips.


Foto: Sylvie

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Tack (:

2011-10-22 @ 10:39:58
URL: http://dixiwonderland.com/
Postat av: Santa

Glöm inte denna sida också:



http://maskeradgarderoben.se/tag/halloween



Sveriges största utbud av Halloween-kostymer!

2011-10-22 @ 14:26:10
URL: http://maskeradgarderoben.se/tag/halloween
Postat av: Barnens Hjältar

Vilket party hon bjöd på, så jäkla häftigt läskigt :P

Jag skall kolla de andra länkarna också, tack för alla tips :-)

2011-10-22 @ 23:45:01
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Catharina Nilsson

Tack för tipsen! Ska helt klart göra bla ögonspannen =)

2011-10-23 @ 07:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin