Halloween: Spindelväv

Jag har fått en fråga om jag kan tipsa om spindelväv till Halloween. Jag köpte förra året spindelväv i en ballong och partybutik i Stockholm (som dessvärre inte längre finns kvar). Men nu när jag tittade runt lite så hittade jag exakt samma spindelväv hos Br-leksaker, partykungen och även hos Etrendstore.se.
Spindelväv går också att göra utav bomull, men jag kan tycka att det aldrig blir riktigt lika bra som den köpta.
Jag hittade dock ett annat lite roligt tips, som ni kan se här. Med hjälp av lim och bakplåtspapper så kan du skapa egna spindelnät. Du ritar helt enkelt upp ett nät med hjälp av limmet på bakplåtspappret och låter det torka. När det är torrt är det bara att dekorera med det där du önskar.
Spindelväven som ni ser nedan har jag använt på flera ställen när jag har dekorerat, bland annat på ljusen som ni ser skymta i bakgrunden här.
Foto: Br-leksaker

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh tack!!! <3 Jag köpte spindelnät från hemköp, funkar det? Vart passar det bäst att ha det?

2011-10-22 @ 23:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin