Ljusslinga med massa bollar

Ser ni vad det är jag har monterat ihop ikväll? Jo, det är en av mina webbshop-favoriter. Det är en jätte fin solcells ljusslinga bestående av 10 små "boll-lampor". Slingan är 4,7 meter lång och är anpassad för utomhusbruk. Ja, det stämmer.. jag bor i lägenhet och hur har jag tänkt nu? Jo, innan jag valde ut den här produkten som favorit så gjorde jag lite efterforskningar och den ska nog gå att ladda även i fönstret. Eftersom man förutspår strålande sol även imorgon så har jag monterat ihop lampan och nu ligger solcellsplattan i fönstret och väntar på att bli laddad!
Ljusslingor är något som jag tror att vi kommer att se en hel del av i inredningstidningar i sommar. Jag har redan börjat se det här och där vid utomhusdukningar, men jag tror inte att vi har sett tillräckligt än. Jag önskar självklart att jag hade ett litet mysigt hus, där jag kunde hänga upp slingorna mellan äppelträden och duka under. Men.. nu bor jag ju i lägenhet! Fast jag har lite andra idéer.. jag ska bara ladda dom först så ska ni få se! 
Foto: Emmelie

Kommentarer
Postat av: Katarina

Ja, hur dekorerar man en balkong med dessa är frågan.

Jag måste också fundera och sedan, förhoppningsvis, köpa, för jag älskar dessa!

2011-05-07 @ 20:09:24
URL: http://brakatarina.se
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Men åh den där stod jag å höll i både länge och väl sist jag var på Lagerhaus. Men tillslut valde jag att inte köpa den.... nu kände jag att dte nog var dumt.

Jag ville ha en för inomhusbruk och de i affären var tveksamma till om det skulle fungera med denna. Nu har du testat. Fungerar den bra inomhus?

2011-05-09 @ 18:58:49
URL: http://ninaruthstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin