IKEAs RAST i olika design

För en tid tillbaka sedan så visade jag hur IKEA har gjort om deras byrå RAST. Nu har IKEAs sida Livet Hemma kommit ut med två nya exempel på hur man själv kan dekorera och göra om RAST.
Den ena byrån är tänkt att samla minnen, både utanpå och inuti. Med hjälp av gamla tidningar och tapetklister så har man skapat en unik möbel som ingen annan har.
Den andra byrån har målats i tre nyanser av grått. Grått är både klassiskt och modernt och utgör en rogivande bas i hemmet. Om man väljer en varmgrå skala så får nyanserna också en mer mjuk och inbjudande effekt. 

Foto: Pressbild Livet Hemma

 


Kommentarer
Postat av: Hanna - Whiterainbow

Så snyggt!!



Jag gör ju inte nå mega degar, men så den klarar att göra bröd och bulldeg främst! :)



Men jag tror jag hittat en annan jag ska önska mig, en bosch mum 86, eller nå sånt :)

2011-03-16 @ 21:48:39
URL: http://whiterainbow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin