Ulfsunda Slott

Oj, oj, oj.. det är mycket varje dag för mig just nu. Även om det känns som förbud att jobba på en lördag (speciellt när det är kanonväder) så har jag idag varit tvungen att sitta inne i möte helda dagen. Jag får trösta mig med att jag har varit i en vacker miljö och ett fint inrett slott. Ulfsunda slott ligger nära Bromma i Stockholm. Det är inte långt att ta sig samtidigt som man fick känslan att man var i en avslappnande och lugn mijö. Nu bor jag ju i Stockholm men är man sugen på en tur till storstaden och kanske vill kombinera en romantisk helg med lite shopping eller flanering i storstaden så kan jag absolut rekommendera en natt här.

Foto: Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin