Placering av tavlor

Jag har snöat in lite på att kika efter lösningar med tavlor. Jag har fått en liten "hang up" på att ställa tavlor på golvet. Men samtidigt så känner jag att det gäller att få till det rätt för annars kan det se ut som att man bara har glömt att hänga upp en tavla. Det kan på något vis se ogjort ut. När jag kikade in på den här lägenheten som är till salu hos Alvhem tyckte jag dom hade lyckats riktigt bra. På översta bilden står det några tavlor på golvet, dom skymtar lite i bild, men jag tycker ändå att dom verkligen gör sin rätt där. Sedan fick jag syn på något mer i den här lägenheten. Ja, för på skrivbordet står det ett par Agrippa pärmar i silver(!) Det är inte bara jag som tycker att de snygga pärmarna verkligen är en detalj!

Foto: Alvhem

Kommentarer
Postat av: Knaada

Absolut! Och jag älskar den typen av detaljer som också har en funktion!

2011-06-12 @ 16:36:57
URL: http://knaada.com
Postat av: Lissen

Här ser tavlorna helt rätt ut. Lägenheten också :-).



Hoppas du trivs i din nya lägenhet.

Ha en bra start på veckan.// Kram Lissen

2011-06-12 @ 20:50:52
URL: http://lissento.blogg.se/
Postat av: House of Jammi - blogg och webshop

Det ser ut att vara en läcker lägenhet, vilka snygga dubbeldörrar.

2011-06-12 @ 23:08:54
URL: http://houseofjammi.blogg.se/index.html
Postat av: Louise!

du är för rolig med alla skojjiga detaljer! :)

2011-06-13 @ 10:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin