Webbshoppen har sommarstängt

Bloggen har verkligen blivit lidande de senaste dagarna. Man kan nästa tro att bloggen har semesterstängt. Men nej, riktigt så är det inte. I helgen flyttade vi och dagarna innan gick all tid till att packa och nu i helgen har all tid gått till att få ordning (oh, herre mi.. man undrar nästan när man ska få ordning??!!). Jag har till råga på allt jobbat som en gnu för att resa iväg med jobbet en vecka. Måste erkänna att jag längtar lite efter semester nu. Men, för var dag så kommer den närmare!
Något som i alla fall har semesterstängt det är min webbshop som jag har tillsammans med Lagerhaus. Tanken med bloggshopparna var att de skulle vara öppna till sommaren, men det kan hända att det blir en fortsättning. Håll utkik så får ni se. Jag kan också berätta för er Lagerhaus fans att Lageruhaus kommer att öppna en egen webbshop, troligen redan i höst! Självklart kommer jag berätta för er när den öppnar!


Kommentarer
Postat av: Linda - Lindas Nya Hus

Hoppas uppackandet går smidigt, vet hur jävligt det är att bo i flyttkartonger :)



Nu är det tävling "hemma hos mig", välkommen att delta!

http://lindasnyahus.blogg.se/category/tavling.html



Ha det så gott!

2011-07-03 @ 22:11:49
URL: http://lindasnyahus.blogg.se/
Postat av: Hanna - whiterainbow

Det är jobbigt samtidigt som det är kul med flytt, vi står snart inför en flytt! Och jag gruvar mig samtidigt som jag längtar ;-)



Hoppas få se nå bilder när ni kommit i ordning!



Kram

2011-07-03 @ 23:46:14
URL: http://www.whiterainbow.se
Postat av: Jo

Jadu, jag är i samma sits som du! Vi kör saker, packar saker, packar upp saker samtidigt som vi jobbar järnet för att få saker gjorda på jobbet innan vi går på semester! Puh!

Hoppas att du får ordning snart och att din semester kommer svischandes innan du hinner säga flaska! :)

2011-07-04 @ 07:26:20
URL: http://frkp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin