Stockholm Design Week

Det har kryllat in inbjudningar både i post och mail till nästa veckas stora design vecka: Stockholm Design Week. Jag önskar verkligen att mitt dygn hade 48 timmar så att jag skulle hinna allt jag skulle vilja se och göra. Men, det är bara att inse att man inte hinner göra allt. Tyvärr så pågår inte mycket på kvällarna i veckan just i form av pressinbjudningar, men till helgen kanske det skulle kunna bli ett besök på Stockholm Furniture Fair på Älvjö mässan. Mässan är världens största mötesplats för nordisk design. Här hittar man det mest kompletta utbudet av möbler, kontor, design, textil och övrig inredning för såväl hem som offentlig miljö. Mässan räknas idag som en av de mest intressanta designmässorna i världen.
Foto: Printscreen Stockholm Design Week

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tyckte klänningen var häftig :)



Önskar oxå det fanns 48timmars dygn ibland :/

2011-02-07 @ 17:01:46
URL: http://allimaccamilla.blogg.se/
Postat av: Susanne [Snusans inredningsblogg]

Ja så mycket man vill, så lite tid...

2011-02-07 @ 22:28:45
URL: http://inredningsbloggen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin