Pysseltips till alla hjärtans dag

Eftersom alla hjärtans dag närmar sig så kan jag inte låta bli att ge er lite mer alla hjärtans dag tips. Dom här fick jag syn på hos Family Fun och jag tyckte det var lite roliga pysseltips. Två godisar, klubbor eller vad det nu är man önskar slå in med texten "We're two of a kind" tyckte jag var ett väldigt enkelt, med gulligt pyssel. Ipoden nedan är också ett eget pyssel, men kärlekslåtar i displayen. Ett tips för den som kanske är lite mer pysslig.
Foto: Eget kollage med bilder från Family Fun

Kommentarer
Postat av: Carina - inspirera

Så sött! Ett lagom pyssel inför "Hjärt-dagen"!

Kramen.

2011-02-11 @ 07:02:21
URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin