13 december - dagens tävling i julkalendern

Bakom lucia-luckan gömmer sig något som passar perfekt till nyårsafton! Det är Plutoprodukter som är med och sponsrar glasmarkörer som passar perfekt till nyår. Om du inte ska ha fest själv, så är det en perfekt nyårspresent till värdparet. Julklappen innehåller 8 st glasmarkörer i olika läckra färger, som sätts fast på foten av glaset. Glasmarkörerna är i metall och blir också som ett smycke på glaset.
För att vara med och tävla behöver du svara på dagens tävlingsfrågor i kommentarsfältet. Lycka till!

Dagens tävlingsfrågor
1. Vad heter designern som designar alla produkter från Pluto Produkter?
2. Hur skulle din perfelta nyårsafton se ut?

Tävlingen är nu avslutad. Stort grattis till Katarina!

Du har möjlighet att vinna glasmarkörer från Pluto produkter. Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Tävlingen pågår till 14/12 kl. 7.00.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hans Hellberg heter designern :-)



En perfekt nyårafton för mig är rätt lugn men vi klär gärna upp oss lite, tillbringar den i goda vänners eller familjens sällskap, äter trerätters och skjuter raketer vid tolvslaget

2011-12-13 @ 07:09:17
URL: http://johannakantola.wordpress.com
Postat av: Johanna

Hans Hellberg heter designern :-)



En perfekt nyårafton för mig är rätt lugn men vi klär gärna upp oss lite, tillbringar den i goda vänners eller familjens sällskap, äter trerätters och skjuter raketer vid tolvslaget

2011-12-13 @ 07:09:31
URL: http://johannakantola.wordpress.com
Postat av: pysseliten

1 Hans Hallberg

2 min perfekta nyår skulle dukas med en enkel pysselitendukning med nära och kära och då skulle det va kul med något nytt att pigga upp med från just Pluto .

2011-12-13 @ 07:33:06
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: Linda

1.Hans Hellberg

2. Vi skulle bjuda över våra närmsta vänner som också har barn. På eftermiddagen skulle barnen leka och äta sin middag, medan vi föräldrar fixar iordning de vuxnas middag. Lagom till att "festen" börjar somnar barnen nöjda och vi vuxna kan fira i lugn och ro ;)

2011-12-13 @ 07:35:49
Postat av: Zara

1 Hans Hellberg

2 Den perfekta nyårsaftonen är en dag utan bråkande och skrikande barn, att man bara kan ha en mysig middag där man har trevligt.

2011-12-13 @ 07:58:35
Postat av: Lina Johansson

1,Hans Hellberg.

2, Ja du den perfekt nyårsaftonen ?

Förmodligen kommer den i år.. Då den blir lugn, vår bebis är med och "firar", god middag med våra vänner och lite vin. Helt i min smak :)

2011-12-13 @ 08:11:44
URL: http://liiinaj.blogspot.com
Postat av: Johanna

Riktigt snygga, sånna skulle ju passa perfekt på nyår för antagligen ska vi fira hemma hos oss.



1. Designern heter Hans Hellberg.

2. Den skulle firas med fina vänner, god mat och god dryck.



Det är bra med mig. Hoppas allt är bra med dig också gumman! Kram

2011-12-13 @ 09:11:48
URL: http://inredning.webblogg.se/
Postat av: Nicole

1. Hans Hallberg



2. Den perfekta nyårsaftonen för mig vore med de som betyder mest; familjen och de närmaste vännerna. Med god mat och bra sällskap kan det inte bli annat än kanon!

2011-12-13 @ 10:32:05
URL: http://nordengrim.blogg.se/
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

1. Hans Hellberg

2. Lugn kväll med fmailj och vänner

2011-12-13 @ 10:41:45
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: Katarina

1. Hans Hallberg - med "a" ;)

2. Perfekta nyåret är med familj och mina gamla vänner på landet i Sjukälla, bland 1500 tjurar, i präsgården. Levande ljus, perfekta omgivningar, spelar spel och skrattar hela natten, alla sover över. Långfrukost. Allt är hemmalagat, allt odlat på gården. Jag längtar varje år!

2011-12-13 @ 11:10:38
URL: http://brakatarina.se
Postat av: Katarina

MEN... tjurarna får inte vara med oss i prästgården hahaha.. De hälsar vi på dagen efter då vi mår så där prima.. ;)

2011-12-13 @ 11:11:33
URL: http://brakatarina.se
Postat av: Carina - inspirera

Jag vill gärna vara med!

1. Hans Hallberg

2. Min nyårsafton ska vara glammig, god och glittrig tillsammans med goa, härliga, roliga vänner!



Hoppas på tur!

Kramen.

2011-12-13 @ 11:37:28
URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: marty

Hans Hellberg. Min perfekta nyårsafton ser ut somföljer: snön ligger vit o jag o mina polare åker skridskor, kör israce med en gammal bil och trillar korv, sen när kvällen närmar sig gör vi oss i ordning för fest! Vi har hjälpts åt att låga 3 rätters o det är ju Såklart fantastiskt gott. Efter middagen är det mys i soffan med snacks i djupa diskussioner.

2011-12-13 @ 13:10:01
Postat av: Mari

1. han heter Hans Hallberg.

2. Min perfekta nyårsafton skulle se ut som sådan att tre-rätters på menyn. sedan massa sällskapsspel, tillsammans med lite gotta och något gott att dricka. och vid tolv-slaget står vi ute och kollar på alla raketer som far upp i himlen.

2011-12-13 @ 13:33:42
URL: http://mixan.blogg.se/
Postat av: Ingrid

1. Hans Hellberg



2. Min perfekta nyårsafton bjuder på mys med hela tjocka familjen, god middag, snö utomhus och ett glas bubbel vid tolvslaget medan vi tittar på fyrverkerierna i stán från våra stora vardagsrumsfönstren!

2011-12-13 @ 13:55:04
Postat av: Anna b

1. Hans Hellberg



2. Att få fira nyår i New York tillsammans med gubbe och tonårsdöttrar är en dröm

2011-12-13 @ 17:00:42
Postat av: Ninette Hansson

1. Hans Hellberg :)



2. En perfekt nyårsafton hade faktiskt varit att få göra något lite ovanligt t.ex. fira den utomlands. Få uppleva den på ett annat sätt helt enkelt. Men nu i år lär det bli med mina älskade vänner, fira året som gått och blickat framåt mot det nya året som väntar på oss :)

2011-12-13 @ 17:03:18
Postat av: Lina Cronier

1.Hans Hellberg

2. Perfekta nyårsafton är den vi förhoppningsvis kommer få. Jag och maken och sonen lagar god mat ihop, myser framför en film där sonen såklart slocknar. Sen väcker vi honom till tolvslaget och han får se nyårsraketer - för första gången :)

2011-12-13 @ 18:45:35
URL: http://blejbo.posterous.com
Postat av: Isabelle ~ ena halvan av en modeblogg

1. Hans Hellberg

2. Perfekta nyårsafton firar jag tillsammans med mina fina vänner, vi äter god middag, och pratar om allt möjligt. Vid tolvslaget går vi ut och kollar på raketer!

2011-12-13 @ 19:29:12
URL: http://piiffochpuuff.devote.se
Postat av: Kajsan

1. Hans Hallberg

2. Sova länge, lång promenad, middag med kompisar, få iväg alla till en högt belägen plats för att titta på fyrverkerierna och dricka medhavd champagne, pussa och krama alla man kommer åt, hem o dansa, prata, dansa och slockna där det faller sig.

2011-12-13 @ 19:35:28
Postat av: Isabell

1. Designerns namn: Hans Hellberg



2. Den perfekta nyårsaftonen.. Givetvis skulle jag vilja spendera kvällen med ett riktigt härligt gäng av mina närmaste vänner, men också gärna med lite nya ansikten. God mat är viktigt men ofta tycker jag att för mycket tid och fokus läggs på just denna del. En enkel trerätters med god dryck till detta, och så ett glas champagne till tolvslaget.

Någon aktivitet under kvällen är alltid trevligt, en frågesport med olika låtar brukar vara uppskattat och dra upp stämningen!

2011-12-13 @ 19:39:35
Postat av: EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA

Hans Hallberg heter han



Min perfekta nyårsafton är faktiskt en hemmakväll med min sambo och min son. Vi tittar på film, äter god mat och äter godis. Sen skippar vi raketerna utan skickar istället upp thailändska lyktor. Mysigt.



Har delat här



http://molnboanna.blogg.se/2011/december/pluto-produkter-1412-kl-07.html

2011-12-13 @ 20:58:50
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/
Postat av: Amanda Hesselgard

Hans Hellberg är det som designar för Pluto!



En perfekt nyårsafton i min smak spenderas med min älskade familj och våra hundar i ensamhet ute på landet. Vi dricker lite skumpa vid tolvslaget, äter god mat, kramas och myser! I år är första året som min stora flicka kommer kunna titta på fyrverkerier - ska bli så roligt att se hur hon reagerar! ;)

2011-12-13 @ 21:01:32
Postat av: Anna-Carin W

Hans Hallberg heter designern.



En perfekt nyår skulle samla familj, släkt och vänner, god mat, lite gott vin och ett glas skumpa vid tolvslaget. Mer behöver jag nog inte!

2011-12-13 @ 21:08:41
Postat av: Åsa

Svar: Hans Hellberg

Jag var på Skansen, Stockholm för ett par år sedan, det är svårslaget. En fantastisk upplevelse och en otrolig stämning. Så jag skulle vilja vara där igen :-)

2011-12-13 @ 21:29:28
URL: http://spacegirl.blogg.se/
Postat av: Sandra

1. Hans Hellberg

2. Den perfekta nyårsafton skulle firas utomlands i en stor stad med mina nära och kära. Så firades nyårsafton för 5 år sedan och det var helt perfekt!

2011-12-13 @ 21:54:49
Postat av: SoffiZ-Oliwer och Towas mamma :)- Tävling i bloggen!

Svar: Hans Hellberg

En perfekt nyårsafton för mig är med min familj och några vänner som har barn i samma ålder. En lugn och stillsam middag och sen gå ut och kika lite på raketer :)

2011-12-13 @ 22:24:16
URL: http://soffiz.blogg.se/
Postat av: Jessica

1. Hans Hallberg

2. Vi firar gärna hela familjen tillsammans med goda vänner, äter god mat och leker lite olika lekar som frågesport eller charader där alla oavsett ålder kan vara med. Sedan firar vi in 12-slaget med raketer ute på åkern och sänder iväg en kinesisk lykta med hälsningar från alla på festen. Barnen/ungdomarna äter godis, vi vuxna tar en drink och alla kanske dansar lite disco tillsammans och har kul. :)

2011-12-13 @ 22:28:30
Postat av: Margareta Pileby-Jonsson

Designern Hans Hallberg

Vi är tre par som alltid firar nyår ihop, i år ska vi åka bort och bara bli upp-passade. Nästa år är det vår tur att stå för allt, Kan det bli bättre, skönt att bli bjuden och också väldigt kul när det blir vår tur att organisera det hela. En bra mix.

2011-12-13 @ 22:56:56
Postat av: Maria =)

1 Hans Hallberg

2 Med min älskade man, äter gott,myser och skickar sedan upp värmeballonger med önskan om gott till alla.Lyssnar även på Elton John!

2011-12-14 @ 06:42:02
Postat av: Maria =)

1 Hans Hallberg

2 Med min älskade man, äter gott,myser och skickar sedan upp värmeballonger med önskan om gott till alla.Lyssnar även på Elton John!

2011-12-14 @ 06:43:59
Postat av: Madeleine

1. Han heter Hans Hallberg.

2. I år vore en perfekt nyårsafton att stanna hemma med min sambo och min son, ta det lugnt och äta gott och bara rå om varandra. Det har varit så mycket fläng på senaste att just nu önskar jag mig inget hellre. :-)

2011-12-14 @ 13:28:59
URL: http://levelour.blogspot.com
Postat av: Erika-foto-smycken-sömnad

Hans Hellberg heter designern



Den spenderas med nära vänner. Spelar inte så stor rol var. I år kanske det blir i ett militärtelt med massa mys och eldning i kaminen. Som sagt. spelar inte så stor roll va, det viktiga är vilka man umgås med.

2011-12-14 @ 18:49:09
URL: http://myowndesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin