Ivo & Co

Ett litet vykort med några inspirerande bilder med en hälsning från Barcelona. Vi var ju bara tvungna att leta upp den butiken som jag läste allra mest om innan vi åkte hit, nämligen Ivo & Co. Men jag måste erkänna att det var en liten besvikelse. Efter allt jag läst så förväntade jag mig en betydligt större butik än det avlånga rum som butiken bestod av. Inte heller var det mängder med saker, fast jag ljuger om jag säger att det inte var en inspirationskälla. Spanien kändes dock plötsligt långt borta och istället var det som man befann sig på en liten plats i Frankrike. Men underbara saker, vissa mer kända varumärken så som Rice och Tolix men de blandades också med vissa unika loppisfynd. Värt ett besök, men ha inte för stora förväntningar!

Kommentarer
Postat av: KNORKAN - Inredning och skönhet

Mysig blogg.

2011-08-12 @ 18:30:18
URL: http://knorkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin