Lisa Rinnevuo

En av mina favoritkonstnärer är Lisa Rinnevuo. På mitt förra jobb gick jag med i konstlotteriet bara för att få chansen att vinna en tavla av Lisa. Mina kära kollegor som satt med i konstlotteriets styrelse köpte (med lite tjat från min sida) en tavla från Lisa och tror ni inte att jag hade sådan otroligt tur att jag vann den när det väl var utlottning. Jag är så otroligt förtjust i den underbara tavlan och har börjat fundera på att kanske köpa en till. Hos Galleri Konst och Folk hade Lisa en utställning tidigare i år. Tyvärr missade jag den, men kommer det en ny så kommer jag hänga på låset.
Men tills dess så får jag nöja mig med Lisas fantastiska blogg. Det är ett varmt tips till andra Lisa fantaster. Där delar hon med sig av sina fina alster med jämna mellanrum.
Foto: Printscreen från lisarinnevuo.blogspot.com

Kommentarer
Postat av: Tiagirl

Nämen...i min rss-läsare ser jag ett inlägg om hemmakanalen där du tipsa om jul! Men kommer jag hit för att läsa så finns det inte!!! (blogg.se tyckte jag skulle gå till bilddagboken istället!!!)

Ångrade du inlägget eller visas det bara inte för mig? Går väl bort till HK iaf och se om jag hittar något där!! :) :)

Postat av: lovisa

fin design!

2010-11-25 @ 09:40:32
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Tack för bloggtipset!

2010-11-26 @ 17:45:46
URL: http://kajsa.me
Postat av: Hemmakatten

Vilket bra tips om Lisas blogg! Hon är en av mina favoriter!

2010-11-27 @ 12:08:56
URL: http://hemmakatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin