Lantlig inredning

Om du gillar lantlig inredning så skulle jag vilja tipsa om webbshoppen Countrystyle som har både en jätte smakfull sida och väldigt fina saker till salu. Många av produkterna som finns på sidan är från deras egna agenturer i England - som man bara hittar hos Countrystyle. Om du hellre vill besöka deras "riktiga" butik så har de en gårdsbutik på sin gård Thyrasgård i Falkenberg. Thyrasgård ligger precis vid E6:an vid avfarten in mot Falkenbergs Centrum!
 
skylt vit emalj Välkommenhängkorg fil de ferkedja med clips och prismor
Foto: Countrystyle

Kommentarer
Postat av: Kicki Wilhelmsson

Hej
vad jätteroligt att du visar saker från Countrystyle! Jättesnygg och mysig Blogg du har!
Kram från Kicki

2008-03-10 @ 21:20:37
URL: http://thyrasgard.blogspot.com
Postat av: sarah

Skrev precis i ett inlägg i min blogg om hur jag ska inreda vårt torp i nygammal känsla och så hittar jag ditt inlägg! Tack! Det gav en hel del tips. Har du några mer förlag vad man ska göra med ett torp ute på landet som man vill inreda i nygammal stil så skriv gärna en kommentar i min blogg! Mkt trevlig och fin blogg du har förresten!

2008-03-12 @ 15:01:09
URL: http://ihuvudetpasarah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin