Gamla tapetklassiker

Min mamma höll på att få fnatt på mig när jag sa att jag skulle "kånka" hem några tapeter från Estland. När jag sedan berättade att det var medaljongtapter höll hon på att få slag. Jag har märkt att bara man säger ordet "medaljontapet" i ett sälskap bland äldre så säger alla "usch....". Men för oss som inte var med förra gången det var poppis... ja, vi är väll ofta lite kärare.. och jag är i alla fall jätte glad att de här tapterna har kommit tillbaka! SC0060-2.jpg" alt="" />

Foto: alltombostad.se

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Jag var med förra svängen, har fortfarande lite svårt för dem faktiskt, jag älskar dem hos andra men vill inte ha själv, vi har kvar gamla i ett rum som jag alltid avskytt fast nu börjar jag gilla dem lite, man blir ju lite påverkad ändå. Ha en bra dag!

2008-01-20 @ 13:35:29
URL: http://stenvreten.blogg.se
Postat av: Malin

den svarta hade jag kunnat tänka mig som fondvägg.. men att tapetsera ett helt rum med medaljongtapeter.. njaa, det är inte riktigt min stil!

2008-01-21 @ 16:47:19
URL: http://xxmalin.blogg.se
Postat av: Evelina

Hej :)

Jättefin tapet, skulle kunna tänka mig att ha den som en fondvägg i mitt rum!

Va heter tapeten och vilka står bakom den? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin