Fler grentapeter

Jag är ju (som ni nog vet) otroligt greninspirerad. När jag surfade in på bloggen Mina glädjeämnen så såg jag att hon hade tapetserad med en jätte snygg tapet i sitt sovrum. Jag har skrivit om den i ett tidigare blogginlägg.Jag tycker att den är helt... ja.. jätte snygg. Den tillverkas av Fiona Walldesign och i Sverige så säljs den av Flügger färg. Men på Fiona Walldesigns hemsida så finns det inte bara den här grentapeten utan en mängd snygga tapeter. Jag vet att jag har visat flera av dom här tidigare, men jag tycker att dom är så snygga så de tåls att visas en gång till. Här kommer ett litet utkast (samtliga ingår i kollektionen Nordic Leaves).

Foto: Fiona Walldesign


Kommentarer
Postat av: Sondrevanessa

Great Site thanks

2009-08-17 @ 11:24:51
URL: http://sondrevanessa.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin