Pysselböcker

Jag älskar ju att pyssla och fixa. Därför blir jag också helt såld i sådana här böcker... tänkte att jag kan ju tipsa om några som jag verkligen kan tänka mig. Samtliga är från Adlibris.

          
Foto: Adlibris

1. Nytt liv åt gamla prylar
"...Udda bestick blir en kristallkrona eller en handdukskrok, kaffekoppen en fin ljuslykta, saftkannan förvandlas till en snygg lampa och assietterna till ett kakfat i flera våningar."

2. Betong som hobby
"I en gammal wokpanna gjuts en skål och en ful plastkruka blir grunden till ett fågelbad med mosaik." 

3. Flower power: buketter och enkla arrangemang
"Flower power är en bok att frossa i för dig som älskar blommor och blad. Det finns massor att upptäcka och det behöver inte bli dyrt."

Kommentarer
Postat av: Johanna

Flower power har jag. Det finns mycket inspiration i den! Härliga blomsterarrangemang och även skötselråd om olika blommor.

2008-02-04 @ 19:13:36
URL: http://inredning.webblogg.se
Postat av: jennie

den första boken lät jätteintressant!

2008-02-05 @ 10:17:40
URL: http://jenniemeier.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin