Massa tidningar

Det har varit hektiska dagar på min front. Jobb, jobb och åter jobb. Därför kom det ingen "hoppas att ni har en bra alla hjärtans dag" och inget bloggande igår. Hoppas nu att ni hade en jätte bra alla hjärtans dag!
Jag måste tacka för alla som skriver så underbara kommentarer. Det är alltid lika härligt att logga in och se kommentarer som väntar. Jätte roligt att det verkar som det är så många som tycker om bloggen!

Idag har jag varit hos ett annat bolag inom vår koncern. Dom annonserar till och från i inredningstidningar vilket gör att dom i stort sett får ALLA inredningstidningar tillskickade till sig. Lyckans ost! Efter mitt besök idag så stapplade jag ut därifrån med ett berg av tidningar.. så nu är jag lyckans ost istället! Nu ska det läsas och tittas.. kan knappt vänta.. :-)

Tidningen Allt i Hemmet Tidningen Aof/På landet Tidningen Drömhem & Trädgård Tidningen Gods & Gårdar Tidningen Lantliv

Kommentarer
Postat av: Pysselprinsessan

Lyxigt lyxigt! :)

2008-02-15 @ 21:43:26
URL: http://pysslamera.blogg.se
Postat av: Håkan

Sicken juste blogg, de här e kärlek de!

2008-02-17 @ 09:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin