Hjärtligt kort

Idag har jag haft en lång jobb dag. Har lyckats kypa till kojs nu efter en sen jobbmiddag. Puh.. känner mig mätt som en tunna... Hoppas att ni har haft en bra dag. 

Här kommer ett litet kort som jag tycker är lite sött (och inte så svårt att göra). Jag har fastnat för "the cardmaking" trenden och tycker att det är väldigt roligt att göra kort. Det här kortet är inte så svårt att göra även om man inte har någon vana. Klipp till ett rektangulärt papper som du syr fast dina urklippa hjärtan på. Sedan är det bara att klistra pappret på ett kort.
 

Foto: Bhg

Kommentarer
Postat av: Sigurdnikita

It is healthy, I shall come on your site more often, thank.

2009-01-28 @ 09:25:54
URL: http://sigurdnikita.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin