Finnhamn

När vi var ute och seglade i förra veckan så stannade vi på Finnhamn som ligger i Stockholm skärgård. Direkt när jag kom dit så kände jag att jag bara var tvungen att berätta om den här fina ön. Finnhamn kan man nämligen besöka året runt. Lättast åker man hit genom att ta en av skärgårdsbåtarna som trafikerar Husaröleden från Stockholm (om du inte kommer med egen båt). Jag hörde att man vid jul kan åka ut till Finnhamn och äta julbord. Hur mysigt som helt kan jag tycka. STF har ett vandrarhem på ön - Utsikten, som jag måste säga såg jätte trevligt ut (det är det ni ser på bilden nedan). Väldigt fräscht och härligt. Ja... Finnhamn rekommenderas varmt för en tur i höst eller vinter!


Foto: Designtjejen

Kommentarer
Postat av: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Vilken vacker utsikt! Såg ut som ett mysigt ställe! KRAM!

2008-08-18 @ 17:52:41
URL: http://inredning.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin