Homepoint - titta in i andras hem

Det kommer allt fler och fler webbsidor där man kan ladda upp kort på sitt hem samt titta hur andras ser ut. Hompoint (se show-room) är ett exempel. Där hittade jag också Alexanders jätte fina lägenhet. I hans lägenhet tycker jag också att man kan se vikten av att ljussätta rätt... för visst är det ett underbart ljus i lägenheten?!

PS. För tillfället (31/10) verkar inte länken fungera. Jag vet inte om deras sida tillfälligt ligger nere...länken ska vara rätt. Jag tar inte bort det förrän om några dagar ifall det bara skulle vara ett tillfälligt fel. :-)
Album-bild Album-bild
Foto: Från Homepoint (album: Alexander83Andersson)

Kommentarer
Postat av: Bodil

Hej! Nu blev jag jättenyfiken. Tyvärr fungerar inte länken. Kram, kram.

2007-10-31 @ 19:30:46
URL: http://gladjeamnen.blogg.se
Postat av: Designtjejen

Nu fungerar den igen :-) Jag tror att det var något fel på deras sida... den har tydligen legat nere 1 dag.. men nu ska det vara ok igen :-)

2007-11-01 @ 14:37:26
URL: http://designtjejen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin