Söta julsaker från Cosas

Jag vet... det är lite tidigt att börja skriva om julen redan... men jag kan inte låta bli när jag såg dom här jätte söta julsakerna hos Cosas. Jag måste väll erkänna att jag faktiskt är en sådan som älskar allt julpyssel, julstök och julklapps-jagande! Fast jag måste också erkänna att även jag blir lite trött när vissa affärer börjar julskylta innan ens värmen har försvunnit..
Pynt & dekorationer Mistelkvist i zink Pynt & dekorationer Hjärtformad zinkbox Pynt & dekorationer Rudolf, med vita mulen! Pynt & dekorationer Bokstäver i zink, GOD JUL
Foto: Cosas

1. Mistelkvist i Zink, 45,-
2. Hjärtformad zinkbox, 69,-
3. Rudolf i vit metall (17 cm), 55,-
4. Bokstäver i zink som bildar god jul, 55,-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin