Paketinslagning

Jag älskar att slå in paket riktigt fint. Jag har också alltid tyckt att det är så roligt att få paket som är fint inslagna. Jag kommer ihåg när jag var liten och blev så irriterad på mamma för att hon nästan aldrig satte snöre på paketen. Mormor å andra sidan hade alltid slått in paketen så fint så jag nästan bara kunde sitta och titta på dom innan dom öppnades. Nu är paketinslagningskvällar riktigt heliga för mig och jag kan sitta i timtal och slå in alla paketen. I år ska vi resa bort vid jul och tyvärr så kommer det inte bli så jätte mycket paketinslagning för mig.. men lite måste det ju bli i alla fall. Dom här bilderna tycker jag visar lite bra tips och jag säger som jag har sagt tidigare... använd det du har hemma för det går faktiskt att använda det mesta. Använd bara fantasin!

Foto: Martha Stewart

Kommentarer
Postat av: Malinbayard

Det ÄR verkligen roligt att både få och ge bort jätte vackra paket.
FÖR fina paket känns det ju dock som man inte vill "förstöra" genom att öppna. *fniss*
Knappar som dekoration var smart, det har jag aldrig tänkt på förut.

2007-11-26 @ 20:22:12
URL: http://malinbayard.blogg.se
Postat av: Johanna

Jag gillar också att lägga ner tid på att slå in paketen fint! Det känns extra roligt att ge bort paket som är fina utanpå också. Paketet på bilden längst ner till höger var riktigt fint!

2007-11-27 @ 08:12:26
URL: http://inredning.webblogg.se
Postat av: cattis

Mycket roligare att både ge bort och få ett paket där den som slagit in det har ansträngt sig lite. :) Oh vilken lust jag fick att börja slå in dom få julklappar som jag hunnit köpa :)

2007-11-27 @ 19:12:11
URL: http://tennunge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin