Fängelsehåla

Det har blivit lite dåligt med inlägg de senaste dagarna för jag har verkligen haft fullt upp, först konferens i några dagar och sedan har det blivit häktiska dagar på Globen under Stockholm International Horse Show. Nu är jag tillbaka igen för att ladda för en ny vecka, men måste erkänna att jag är lite  mör idag. Det har varit en hård vecka. Eftersom jag kom hem så sent igår så har det inte riktigt blivit advent i mitt hem än, men det blir operation söndag!

I veckan har jag varit på konferens på Långholmen och vi har bott på Långholmen Hotell och Konferens som faktiskt är ett gammalt fängelse. Den sista fången lämnade faktiskt fängelset så sent som 1975. Det var lite läckert där inne.

image157
Foto: Designtjejen

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Har bott en natt på Gotlands gamla fängelse som är vandrarhem nu, det var väldigt speciellt, mysigt men tragiskt när man tänker på vad det varit tidigare...

2007-12-02 @ 21:16:26
URL: http://stenvreten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin