Kära tomten

Nu ska jag äntligen ta tag och inreda ett till av åra sovrum. Då vi har mycket ljust trä i vårt hus så tänkte jag att nyanserna ska få gå i ljust beige och trä. När jag funderade lite närmare så kom jag självklart på att på min önskelista till tomten står också en väska hos Svenskt Tenn. Så nja, jag höll mig kanske inte helt till en önskelista till sovrummet utan det blev helt enkelt en "kära tomten..." lista. Vad önskar ni er till jul?
 
Foto: Vimplar, Vintage Beige, 149 kr hos miniroom.se, Hängande kanin från Oyoy, 315 kr hos Bluebox, Björk matta i offwhite från Desigh House Stockholm, Muuto Dots, 649 kr för ett 5-pack hos Länna Möbler, Grid Korg från Ferm Living, 500 kr hos Rum21, Väska Bag Elefant Lin, 1500 kr hos Svenskt Tenn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin