Resugen? Madrid kanske?!

Ikväll frågade en kollega mig om tips på hotell i Madrid. För nästan exakt ett år sedan var jag senast i staden och bodde på det här fina hotellet. Om jag skulle åka tillbaka skulle jag absolut kunna tänka mig att bo på samma ställe igen. Om det är någon mer som går i Madrid-tankar så tänkte jag att jag kan dela med mig av ett bra hotelltips. Ta en extra titt på den fina takterrassen. Man kan inte tro att man är mitt i centrala Madrid när man står där och njuter av solen. Hotellet hittar du här.
 

Kommentarer
Postat av: Emma ★ mamma till Olivia

Det ser helt fantastiskt ut!

2013-08-28 @ 08:07:57
URL: http://familystories.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin