Altanbygge

I somras byggde vi en liten altan intill väggen av vårt vedföråd vid stugan. Konstigt att lägga en altan precis där kan tyckas, men saken är den att det är just där man hittar den finaste kvällssolen. Jag har tänkt att visa er bilder men inte helt fått tummen ur, men nu kommer här resultatet. 
När altanen väl var lagd och färdig så kände vi att det saknades något. Jag hade tidigare gått och sneglat på om vi eventuellt skulle göra ett "tak" över altanen och när altanen var färdig, ja, då var vi säkra. Ett tak skulle det bli.
Foto: Emmelie
Så här blev resultatet. Vi är jättenöjda. Även om sommarsemestern i stugan närmade sig slutet när vi var färdiga så kan jag likaväl längta efter att sitta här en solig vinterdag! Jag håller tummarna för att det blir verkligt i vinter!
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Så himla fint, ju! :)

2016-09-12 @ 16:39:32
URL: http://dcentury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin