Sommaravslutning

Ikväll har vi haft sommaravslutning på vår avdelning på jobbet. Vid midsommar går den första av oss på semester och självklart ska det firas att vi har jobbat på bra under året. Medan eftermiddagen stod för jobb i solen så har kvällen stått för grillning och så självklart en sommartårta. Detta var verkligen en jätte enkelt tårta. Det är marängbottnar med grädde, krossad daim och banan emellena. Toppen är fylld av grädde och massa jordgubbar. Man kan säga att det är en 10 minuters tårta (om man köper bottnar), men den blir otroligt god. Ett tips till midsommar kanske?
Foto: Emmelie

Kommentarer
Postat av: Lilla fröken Touche

Hej!
Nu har jag fått mina fina penslar som jag vann för någon vecka sedan, imorgon ska jag inviga dem genom att måla min nya walk in closet i guld och turkost. Jag blev jätteglad för penslarna, tack så mycket!

/ Touché

2013-06-20 @ 06:03:07
URL: http://lovefuckinghurts.se
Postat av: kerstin

den såg god ut Trevlig sommar nu

2013-06-20 @ 07:28:51
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se
Postat av: Jenny - Hemtrender

Vad smarrig den såg ut!
Vill bara önska dig en fin Midsommarhelg:)

STOR kram:)

2013-06-20 @ 08:12:08
URL: http://www.hemtrender.com
Postat av: Louise

Sånghöften är utprintade, så nu kan vi sjunga utav fasiken!! :0) kram kram!!

2013-06-20 @ 10:23:58
URL: http://atasteofmylife.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej mitt namn är Jessica!
För ett par månader sedan var jag på rundresa runt det fantastiska Österlen i Skåne. Där fann jag till min förtjusning en gård som har skapat ett fantastiskt koncept.
Paret som driver gården reser runt på olika auktioner och loppisar och köper gamla slitna möbler, tar med dem hem och förvandlar dem till fantastiska nya skapelser i chabby chic stil.
De skapar även egna möbler från grunden, syr kuddar, sjalar och andra små accesoarer.
Deras gård är helt fantastiskt vackert belägen i utkanten av Lunnarp.
Med detta tips vill jag hjälpa dem på traven då de fortfarande är i sin uppstartningsfas, men också för att det är alldeles för fantastiskt för att kunna hålla för sig självt.

Gå in och se deras hemsida; www.billohantverksrum.se
Gå in och se deras Facebooksida; Billohantverksrum.
Eller ta en tur på Österlen och besök dem på Olovsdals gård Norra Kverrestad
273 96 Tomelilla

2013-06-20 @ 13:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin