Tycker du det är snyggt med sugrör?

Pappersugrören har tagit världen med storm (känns det som!). Jag måste erkänna att jag tycker det är riktigt snyggt och en väldigt smakfull dekoration i drinken, saften eller läskedrycken. Hittills har de flesta pappersugrören varit randiga, men det börjar komma mer och mer utav andra dekorationer. Vill du köpa större mängder eller hitta lite andra mönster så tycker jag att du ska titta på Etsy. Söker man på just Paper Straws på Etsy får du drygt 9000 träffar och de flesta är betydligt billigare än vad de är i Sverige. Just de här blommiga sugrören hittar du här.
Foto: Etsy, KitchenKitchenFun
 

Kommentarer
Postat av: Design by Tornblad

Superfina! Jag gillar sugrör, men använder de inte så ofta!!! Får dricka fler drinkar helt enkelt haha!

Etsy har jättemycket fint!
Kram Malin

2013-07-10 @ 18:18:01
URL: http://designbytornblad.se/blogg/
Postat av: Living by Miriam

Jag gillar dem också, kul med lite nya mönster :) Hoppas du har det bra på semestern. Kram!

2013-07-11 @ 07:26:19
URL: http://livingbymiriam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin