Nostalgi

Under mina dryga 30 år har jag flyttat väldigt många gånger. Alla mina hem har på något sätt fått en liten speciell plats i mitt hjärta. Jag kan väl kanske dock ändå erkänna att stenväggarna och den hårda sängen i Indien kanske inte har exakt samma plats som min vindsvåning i Estland eller lägenheten i England som hade en pool utanför dörren. Men när man har bott på ett ställe en längre tid så är det alltid med en viss saknad man flyttar tyckar jag. Jag satt och bläddrade bland lite gamla bilder ikväll och fick då syn på min förra lägenhet. Nostsalgi! Men, jag har lite tur för min kompis bor i lägenheten nu, så får jag saknad kan jag ju allt göra ett litet besök!

Foto: Emmelie

Kommentarer
Postat av: Åse - Interiörguiden

Vilket underbart kök, jag förstår att du saknar det. Själv skulle jag kunna kopiera det rakt av, så fint tycker jag det är : )

2012-03-07 @ 21:35:19
URL: http://www.interiorguiden.se
Postat av: Sofia - Sofias Inredning

Tack så mycket för din kommentar!



Och vilket härligt kök du hade! :)

2012-03-07 @ 21:42:10
URL: http://sofiasinredning.blogg.se/
Postat av: Louise

Jaaaaaa, kom när du vill, älskade bästis!!!!! Älskar dig!!!

2012-03-08 @ 23:22:37
Postat av: Katarina

Åh det var riktigt snyggt! Förstår att du saknar det ibland.

Det är ju så. Man saknar vissa saker nästan på varje ställe man har bott på. Har också flyttat runt en hel del, men det bästa (förutom det vi byggde själva) var ett hus från början av 1900-talet, som vi hyrde - vid centralstationen i Örebro. ÅÅÅÅ vad jag älskade allt där!

2012-03-11 @ 21:00:36
URL: http://brakatarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin