Vidbynäs slott

Idag är jag konferens på Vidbynäs Slott som ligger strax utanför Södertälje. Jag har varit här tidigare och redan då blev jag tagen av miljön, husen och hela omgivningen. Det är så otroligt vackert och samtidigt som det andas nytt så går allt i gammal stil. Jag har nyss krypit till kojs och rummet är något mindre än det jag hade sist jag var här. Men för det är det inte alls mindre snyggt utan det är smakfullt inrett. Det luktar fortfarande nytt men är gjort i gammal, snygg stil. Urläckert tycker jag!


Foto: Designtjejen


Kommentarer
Postat av: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Verkligen jättefint! Jag gillar att det är i lite gammal stil, för så ser det ju inte ut hemma, så det är kul när man kommer till ett sånt ställe.

Ska du göra något roligt på midsommar?

Ha det bäst nu tjejen! KRAM!

2008-06-18 @ 07:46:09
URL: http://inredning.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin