Tree från Swedese

Jag har skrivit om den tidigare... men jag kan inte få nog av den. Jag bara älskar den här klädhängaren. Vill ha! Idag var jag och besökte en kompis som precis har flyttat in i sitt nybyggda hus och vad hade dom då köpt... jo, just den klädhängaren! Igår var jag också och spanade på den hos Svenska Hem... kan helt enkelt inte få nog.

För er som inte känner till den kan jag berätta att Tree som den heter är formgiven av Katrin Petursdottir och Michael Young for Swedese. Den finns i björk, ek, svartlack eller vitlack och i två storlekar. Den stora är 194 cm hög medans Junior är 134 cm. Just Tree vägg ingår i serien Tree där det även finns en Tree klädhängare på fot. Priset brukar ligga på ungefär 2.460,-.
image102
Foto: Designtjejen

Kommentarer
Postat av: Ela

Hejsan!.. Har länge kikat på denna klädhängare jag med men tycker och vet att min ekonomi inte tillåter ett sådant här träd.. Har lite funderingar på att göra ett likande själv men funderar på monteringen av det på väggen.. Skruvar man rakt igenom den med några distanser imellan så det blir lite mellanrum till väggen eller hakas den fast på något sätt??.. Tacksam för svar :o).. Intressant blogg du har förresten :o).. Ha det super!.. Mvh Ela

2007-11-22 @ 13:37:15
URL: http://swirl.blogg.se
Postat av: ElinAlexi

Hej! Är det OK om jag lånar den här bilden? :)

2008-11-24 @ 14:31:43
URL: http://elinalexi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin