Stega 1: Inredning av altanen

I somras byggde vi en altan vid sidan av vår vedbod i stugan. Jag har haft en bild i huvudet av hur den tillslut skulle se ut, med hängstol, massa kuddar, växter.... I helgen började jag fixa. Växterna får tyvärr vänta ett tag till för på lördagsmorgonen visade termometern -2 grader(!). Men hängstolen åkte upp och jag hittade den här perfekta lampan i en trädgårdsbutik i Ljusdal i lördags. Nästa gång ska det bli lite fler kuddar och så lite blommor med kanske! Fortsättning följer.
Foto: Emmelie

Kommentarer
Postat av: Batts och Jara

Alltså nej va snyggt!!! du är så otroligt duktig! Vi blir super inspirerade! :)

Postat av: Batts och Jara

Den stolen blir man sugen på att köpa verkligen! Jag kollade på den i åhlens för inte så länge sen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin