Pakettips

I veckan har det varit jobb (jobb och åter jobb), packning inför jul, paketinslagning, städning... ja, listan har varit lång och nu börjar jag känna mig lite mör och längta efter jul! Här kommer en fotobomb av några av årets julklappar. Jag har faktiskt inte hunnit lägga lika mycket tid på paketinslagning i år som jag brukar göra. Men jag gjorde ett ryck en kväll och skrev då även ut etikettert från internet. Ja, det kryllar av etiketter som bara går att skriva ut, klippa till och sätta på paketet. Dom jag har använt i bilderna nedan kan du hitta här och här. Om man inte skriver ut på tjockt papper så kan de bli lite "sladdriga". Därför har jag klistrat etiketterna på ett lite tjockar papper för att de ska hålla lite bättre. Har du inget tjockare papper går det lika bra med kartong eller exempelvis wellpapp.
Foto: Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin