En samling av augusti

Kan ni förstå att det är 1 september idag? Även om jag har lite svårt att acceptera att kallare väder är på ingång så tycker jag samtidigt att det är lite skönt att få tända ljusen och mysa inomhus. Oavsett så känns det som augusti har gått i raketfart. Här kommer ett litet axplock av mitt instagram-augusti. Vill du följa mig på instagram så hittar du mig som emmjoh.
1. Förra måndagen tog min fina vän ledigt och umgicks med mig och Melker. Vi njöt av fint väder i trädgården och gjorde en utflykt till Vaxholm. 2. Söndagsgäster innebär söndagsfika. 3. Jag och Melker har fått flera mysiga stunder i hängmattan. 4. Formex 5. En söndagsutflygt till Gräddö i Stockholms skärgård. 6. Jag och Melker var på jobb i Mora och Sälen och tog ett våffelstop på Gammelgården i Sälen. 7. Minichefen blev en Melker i början av augusti. 8. Vi har haft många härliga stunder på bryggan där vi bor. 8. Årets andra dopp blev i en pool och Melkers första dopp någonsin i en pool.

Kommentarer
Postat av: Jenny - Hemtrender

Ser ut som en fantastisk augustimånad! Kul att se dig sist, bara att hojta om du är i city så ses jag gärna över en lunch. STOR kram och hälsa Melker :)

Svar: Det gör jag!! Vore jättekul att ses snart igen! Kramar
Emmelie Johansson

2015-09-01 @ 17:58:07
URL: http://hemtrender.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin