Hej hopp - I am back

Ja, jag är "back" i dubbel bemärkelse. Bloggandet har verkligen blivit lidande av vår Japanresa för tro det eller ej så har tiden har helt enkelt inte räckt till. Men nu är vi hemma igen, lite jetlaggade, med massa sol i sinnet och  massa ny bloggkraft. Flera har frågat om lite Japantips, så jag tänkte sätta ihop en liten Japan sammanfattning vad det lider. Tills dess får ni hålla till godo med de här "roliga" bilderna. I Japan är det poppis att fota sig i fotoautomater. Automaterna redigerar dig smal, snygg (tar bort alla rynkor) och gör dig väldigt ljus i hyn. Sedan ska du på cirka 5 min dekorera ditt kort så mycket du bara kan. Ja, här ser ni resultatet av våra kort. På den ena är jag och min barndomskompis Charlotte (som vi hälsade på) och på den andra är la familia, me, min kära och så minichefen!
Foto: Emmelie

Kommentarer
Postat av: Jenny - Hemtrender

Åhh vad kul det verkar och kul att du är tillbaka hemma, vill höra massor om Japan nästa gång vi ses! Snart?:)
Kramkram

2015-11-01 @ 16:24:31
URL: http://hemtrender.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin