Födelsedagsfirande

I helgen firade vi min födelsedag. Inget speciellt, inget jämnt, utan bara ett år äldre helt enkelt. Tidigare bakade jag alltid gräddtårtor (med jordgubbar), men de senaste tårtbaken har blivit lite mer avancerade. Detta var ett recepet från Roy Fares. Jag kan generellt rekommendera hans recept för det är sällan jag blir besviken om jag så bakar en kaka, tårta eller dessert med recept från honom. Är du sugen på att baka just den här tårtan (som blev otroligt god) så hittar du receptet här.
Foto: Emmelie

Kommentarer
Postat av: SUSANA

Men wow så fint tårta. Den måste jag testa att göra 😍

Svar: Rekommenderas verkligen!
Emmelie Johansson

2015-11-22 @ 13:11:38
URL: http://susanas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin