Sprayfärg

I helgen köpte jag tre(!) burkar sprayfärg. Ja, jag har länge gått och tänkt att jag skulle köpa en sprayfärg i guld och när jag var på Panduro Hobby i helgen slog jag till. Samtidigt fick jag syn på en färg i ljusblått som jag tänkte skulle passa bra till lillkillens dop, så då fick den också hänga med. Men, till råga på allt var det just nu köp tre, betala för två på Panduro Hobby så vips hade jag tre sprayfärger. Tills jag kan återkomma med riktiga bilder på före och efter och vad jag har sprayat så får ni nöja er med lite inspiration från Annelie på bloggen Svart, Vitt och Rött. Hon hade tröttnat på några korgar och sprayade nedre delen för att få en dip & dye effekt.
Foto: Annelie Palmqvist, Svart, vitt och rött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin