Fotofunderingar

När jag slutade jobba inför min mammaledighet så bestämde jag mig att under ledigheten, då "jäklar" ska jag bli en bättre fotograf. Japp, jag ska suga i mig fotoböcker, lära mig kamera mer ordentligt och utmana mig själv. Tillråga på allt har jag en väldigt bra modell här hemma i minichefen. Det blir många bebisbilder just nu ska ni veta! För att sockra på mitt engagemang så har jag beställt ett objektiv som jag länge har gått och suktat efter. Nu är jag som ett barn på julafton som går och väntar på att paketet ska komma. Har ni bra tips på fotosidor, kurser, böcker eller andra tips så tar jag tacksamt emot!
Foto: Emmelie

Kommentarer
Postat av: Hanna

Så roligt att du har tagit tag i ditt fotande! Och kan tänka mig att minichefen är en riktigt bra modell att öva på ;) Jag måste också få ändan ur med det där, har fått låna pappas inloggningsuppgifter till Moderskeppets fotokurser så nu är det väl bara att sätta igång antar jag :)

Svar: Vad kul!!! Mitt nya objektiv kom igår nu så jag är eld och lågor! -)
Emmelie Johansson

2015-05-06 @ 22:09:21
URL: http://hannarty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin