En ljus sommardröm

Även om vårt hus hemma är väldigt ljust, har högt i tak och är relativt luftigt så är ändå vårt sovrum i stugan mer som en härlig ljus sommardröm. Jag älskar att krypa ner i sängen på kvällen och bara ligga och titta ut på trädstammarna utanför fönstret. Solen som aldrig tycks gå ner på sommaren speglar sig ofta på grenarna och det blir ett underbart ljus och de vita väggarna smälter liksom ihop med de skira gardinerna. Ni hör, det är som en sommardröm och om ni tittar nedan så tror jag ni förstår vad jag menar.
Foto: Emmelie

Kommentarer
Postat av: Katarina

helt underbart! Jag kan som sagt var tänka mig att flytta in 😉
Kram och ha en fortsatt fin sommar!

2015-06-30 @ 13:51:29
Postat av: Hanna

Vilket fantastiskt ljus! Förstår att du trivs där!

2015-06-30 @ 19:19:34
URL: http://fargsattaren.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin