Dukningsinspiration

I vårt hus snyts och snörvlas det fortfarande för fullt (tyvärr). Det är typiskt att vi lyckas pricka in och bli riktigt förkylda när solen strålar och värmen är så där skön. Jag dricker massa te med ingefära och citron och håller tummarna för att detta ska gå över fort som attan.
Vi förbereder dop i augusti. Ja, jag vet - det är lång tid kvar. Men, det är en sommarsemester mellan och jag att jag ska förbereda och beställa lite dekoration redan innan. Jag tycker ju det är så roligt att få ordna med allt innan en fest och speciellt dukningen. Jag har bestämt mig för att temafärgerna ska bli ljusblått, grått och vitt och ja, jag har den här bilden som lite inspiration.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin