Babyshorts

Detta är ingen barnblogg, men jag kan ändå inte låta bli att tipsa om väldigt enkla sommarshorts. Jag sydde dessa till mini i förra veckan. Jag tycker de flesta shorts som finns i butiken är i jeanstyg eller med hårda sommar och jag ville att han skulle ha några sköna shorts som ändå var snygga. Jag lovar er att dessa går att sy på en halvtimme och samma modell går att sy oavsett hur stort barnet är. Just dom här är väldigt små, men de går att anpassa i storlek. Är ni intresserade av samma tyger så kommer de första från amerikanska Andrea Lauren och går att köpa hos Happy Fabrics. Den randiga har jag köpt hos Myrins Tyger.
Foto: Emmelie

Kommentarer
Postat av: Magda

Åh, så fina!

2015-07-12 @ 08:43:51
Postat av: Linda Claesson

Duktig du är!!

2015-07-12 @ 22:36:18
URL: http://svartvitkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin