Knut dansande visst inte ut julen

Igår skulle visst herr Knut komma på besök och dansa ut julen, men i vår hem lyste han med sin frånvaro. Jag påbörjade ihoppackning, kom så långt så att jag välte ut kottarna och samlade ihop tre stjärnor. Sedan var jag helt slut. Nej, förkylningen jag har i kroppen gör helt enkelt att Knut får vänta några dagar till.
Mitt tillstånd de senaste dagarna har också gjort att det varit lite tomt från mig på bloggen. Men, nu börjar jag återhämta mig och komma i form igen. Tyvärr, tyvärr, tyvärr så var jag tvungen att ställa in morgonens pressfrukost på Formex. Jag hade verkligen sett fram emot att se årets inredningsnyheter och få ta del av alla presentationer nu på morgonen. Men, det kan hända att det får bli i helgen istället och jag ska oavsett försöka ge er en liten sammanfattning av årets trender! Hej så länge och trevlig onsdag!
Foto: Emmelie

Kommentarer
Postat av: Ninni - Vimsiga mamman

Samma här :/ måste ta mig upp på vinden för å hämta ner jul kartongerna

Svar: Här får det ta någon dag till ändå tror jag :-) Hoppas det går bra för dig!
Emmelie Johansson

2015-01-14 @ 13:00:48
URL: http://ninnzan.se/
Postat av: Underbara Saker

Superfin bild. Gillar verkligen almanackan!!!

Svar: Tack!!!
Emmelie Johansson

2015-01-14 @ 13:10:06
URL: http://www.underbarasaker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin