Favoritinköp

Jag har länge gått och suktat efter ljushållaren Top Light från Stockholm Design House. Jag har dock aldrig riktigt kommit till skott då jag tycker de är en aning dyra och då jag helst vill ha flera stycken så blir det lite väl mycket pengar. Men, i julas hittade en billigare variant i guld hos min favoritbutik vid stugan. Ljushållaren kommer från början från Bruka Design och förutom guld finns de också i mässing och järn.
Här ser ni ljushållarna i två vaser. Jajamensan, det är egentligen vaser för blommor. Man kan också sätta dom i jord, vinflaskor, eller det som jag egentligen ville ha de i från början - gamla Blossaflaskor. Ja, jag har sparat flaskor från årgångsglöggen i flera år och min tanke har varit att plocka fram alla i jul och ha ljus i dom.
Foto: Emmelie

Kommentarer
Postat av: Underbara Saker

Jättefina!!!!!

2015-01-17 @ 21:37:50
URL: http://www.underbarasaker.blogg.se
Postat av: Underbara Saker

Jättefina!!!!!

2015-01-17 @ 21:37:54
URL: http://www.underbarasaker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin