DIY: Dekorplast

Marmor fortsätter att vara lika trendigt 2015 som 2014. VIll du också få in mer marmor i ditt hem så kan det vara lättare än du tror. Till exempel kan du använda dekorplast i marmor. Jag har köpt en rulle på Coop men jag vet också att det finns hos bland annat Panduro Hobby. Du kan egentligen klä in allt mellan himmel och jord. Ta en gammal skokartong, bricka, skärbräda eller varför inte ett helt bord? Här har jag klätt in två små kartonger.
Här ser ni den ena kartongen innan.
Här ser ni den lilla kartongen efteråt. Det är lite svårt att få till bra bilder när det är lite skummt inne, men ni får hålla tillgodo med detta.
Foto: Emmelie
Här är båda kartongerna som jag klädde in. Vad jag ska ha dom till? De skulle fungerar som dekoration i vilket rum som helst, men jag ska ha just de här inne på badrummet med små saker i.
Vill du ha mer inspiration på vad du kan klä in så kan jag verkligen tipsa om att titta på Little Miss Fix it skärbräda, en skiva hos Sofias Inredning eller detta (otroligt snygga) bordet hos Rebecca Fredriksson (ta också en titt på hur hon har sprejmålat bordsbenen!).

Kommentarer
Postat av: JENNYH - Mammablogg

Älskar dekorplast =)

2015-01-27 @ 21:40:40
URL: http://jennyh.se/
Postat av: The Place To Be

Verkligen fint! Har inte testat än, men har några objekt som skulle kunna kläs in :-)

Kram Malin

2015-01-29 @ 17:02:20
URL: http://theplacetobe.se/
Postat av: Sofia

Va fint! Det där ska jag komma ihåg :) Och saxen, älskar den! Är det den från lagerhaus tro?

2015-02-02 @ 10:43:21
URL: http://sofiaallard.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin