Längtan

Just nu längtar jag jättemycket till vår stuga. Dock förväntas bebisen titta ut inom väldigt snart framtid så vi vågar inte riktigt åka iväg. Men, det får mig inte att längta mindre och suget efter att fara fram i skidspåret eller i skibacken har nog aldrig varit så här stort. Kanske är det just för att jag inte kan!
Den här underbara bilden tog jag från köksfönstret i stugan för något år sedan. Visst är det vackert? Det är så fantastiskt med årstider och i stugan tycker jag verkligen att dom är lite extra tydliga. Hoppas att ni passar på att njuta av vintern och veckan med för den delen!
Foto: Emmelie
 

Kommentarer
Postat av: kerstin ehrenholm

verkligen fin vy att titta ut över Lycka till med bebisen

2015-02-12 @ 07:24:47
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin