Grått till bebisen

Innan jag blev gravid hade jag ingen aning om vilken djungel det är med barnsaker. Jag har verkligen försökt att inte snöa in, men mitt matchande och inredningsintresserade hjärta kan ändå inte låta bli att smälta lite för vissa saker. Webbshoppen Elodie Details fick jag nys om för att tag sedan och kolla bara in alla dessa detaljer i grått. Snyggt är bara förnamnet. Ja, ni hör, även om jag försöker att inte snöa in så är det lite svårt.
Foto: Stockholm Stroller 2699,-, Nappar Moon Baloon 79,-, Påslakanset Marble Grey 499,-, Napphållare Marble Grey 99,-, Haklapp Dry Bib 79,-, Förvaringskorg StoreMyStuff 399,-, Badcape Marble Grey 299,-, Filtar Bamboo Muslin Blanket 349,-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin