DIY: Kort eller partydekoration

Det är ett litet tag kvar till morsdag (31 maj), men antingen får ni se det som att ni är ute i väldigt god tid, eller så är detta ett tips på ett bra kort som går att göra till vilken tjej eller kvinna som helst. Det kan bli ett födelsedagskort, ett "välkommen-till-världen-kort" eller ett "jag-tänker-på-dig-kort". Det går också att vika liknande klänningar och ha som dekoration vid en tjejfest, sätta på ett sugrör eller varför inte på en godispåse till tjejerna på barnkalaset. Vill du göra en matchande kille till så  går det att hitta beskrivning för det här.
Jag köpte Origami papper för en liten guldpeng hos TGR i helgen. Det finns också att köpa i de flesta bokhandlarna eller hos exempelvis Panduro Hobby. Jag har inte testat att vika detta tidigare, men jag kan lova er att det går väldigt fort. Det är ett bra pyssel för otåliga *smile*. Instruktioner hittade jag här och jag följde helt enkelt bara filmen.
Foto: Emmelie

Kommentarer
Postat av: Ann

Vad fint, supersmart idé! :)

2015-02-17 @ 16:23:56
URL: http://https://annsmode.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin